Brak produktów
*********************************************************************************************
Drogi Kliencie,
Jeżeli dotarłeś tutaj, to najprawdopodobniej coś poszło nie tak w realizacji zamówienia i nie jesteś zadowolony z dokonanego zakupu.
Nie ma jednak powodów do nerwów, szanujemy prawa Konsumenta. Poniżej zamieściliśmy informacje, które pozwolą sprawnie i wygodnie złożyć reklamację lub dokonać zwrotu towaru w ramach odstąpienia od umowy. Pamiętaj, że prawo do odstąpienia od umowy nie dotyczy produktów szybko psujących się.
Na początku wybierz, która z opisanych sytuacji jest zgodna z Twoją sytuacją i pobierz odpowiedni formularz.
I. Zakupione towary:
a. dotarły do Ciebie uszkodzone;
b. dotarły do Ciebie inne, niż zamówiono;
c. dotarły do Ciebie i są niezgodne z umową.
Pobierz formularz reklamacji, następnie wypełnij go i odeślij do nas.
Spakuj towary i dołącz do paczki formularz. Produkty powinny być należycie zabezpieczone na czas transportu i dostarczone na nasz adres:
KATMAJ Katarzyna Janowski
Os. Piastowskie 120/98
61-166 Poznań
II. Zmieniłem/am zdanie i chcę wszystkie lub część produktów zwrócić.
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy wysłać w terminie 14 dni od dnia odebrania przesyłki - skorzystaj z formularza zwrotu.
Od chwili złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz 14 dni na wysłanie produktów, od zakupu których odstąpiłeś.
Produkty powinny być należycie zabezpieczone na czas transportu i dostarczone na nasz adres:
KATMAJ Katarzyna Janowski
Os. Piastowskie 120/98
61-166 Poznań
Dostępne dokumenty: